Księgowość

4 codzienne zadania Twojej księgowości małego biznesu, które powinny zostać wykonane w celu usprawnienia działań marketingowych online.

Jeśli dopiero niedawno rozpocząłeś własną księgowość, ponieważ miałeś swoich internetowych mistrzów rachunkowości i lata doświadczenia w pracy dla najlepszej firmy, jest ważne, aby uzyskać swoje wysiłki marketingowe na miejscu. Jeśli brakuje Ci wiedzy marketingowej, twoi konkurenci tylko będą korzystać z klientów, których pragniesz. Niestety, nie wiele osób uczy się o marketingu podczas studiów magisterskich w rachunkowości. Jeśli obecne wysiłki marketingowe nie opłacają się, oto kilka zadań, które należy wykonać na co dzień, aby je poprawić.

1. Regularnie angażuj swoją publiczność na portalach społecznościowych.

Nawet prosta odpowiedź na komentarz może odegrać istotną rolę w budowaniu relacji dla Twojej firmy księgowej. Facebook i inne platformy mediów społecznościowych działają na rzecz dotarcia do szerokiego grona odbiorców. Oznacza to, że jeśli angażujesz się z jednym użytkownikiem, inny użytkownik może być również osiągnięty.

Trzeba postępować rozważnie.

Twoja publiczność spędziła czas angażując się z tobą, więc dlaczego nie spędzić kilka minut dnia wysyłając kilka odpowiedzi?

2. Jeden artykuł na dzień trzyma konkurentów z dala.

Budowanie treści dla wyszukiwarek jest koniecznością w tym wieku. Jeśli nie będziesz korzystać z całego ruchu, który można było wykorzystać, to będzie z niekorzyścią dla Ciebie. Chociaż wiele stron internetowych musi być aktualizowana tylko raz w tygodniu lub nawet mniej, nie ma powodu, dlaczego nie należy dodawać artykuł do bloga codziennie, aby pomóc w budowaniu silnika wyszukiwania i obecności w mediach społecznościowych szybciej.

3. Aktualizacja na portalach społecznościowych we właściwym czasie.

Podczas gdy ważne jest, aby angażować się z publicznością na co dzień, ważne jest również, aby zamieszczać nowe treści w odpowiednim czasie. Według doniesień, najlepszy czas na publikację to około 1-4 po południu. Wszystko po godzinie 20.00 nie dostaje takich samych wyświetleń. Zrób swoje badania, aby zobaczyć najlepsze czasy, aby publikować teksty w konkretne dni. Im więcej wyświetleń można uzyskać dla treści, tym szybciej będziesz w stanie zbudować większą i lepszą publiczność.

4. Zbuduj backlink.


Jeśli możesz znaleźć kilka minut z dnia na dzień, spróbuj zbudować backlink do swojej strony internetowej. Czy dołączysz do forum lub post gościa na innym blogu, zbuduj backlink i to jest dodatkowy link, który widzi Google. Zazwyczaj, im więcej jakości backlinków ma strona, tym lepszą obecność mają w wyszukiwarkach dla swoich słów kluczowych docelowych.

Marketing może być bardzo kosztownym procesem, a czasami nawet zupełną stratą czasu dla tych, którzy nie posiadają wiedzy. Jednak korzystając z powyższych wskazówek i wdrażając je do codziennej rutyny (jeśli to w ogóle możliwe), będziesz miał lepsze wyniki marketingowe i ostatecznie wyprzedzisz konkurencję.