Marketing

Zapomniałeś o tych prostych oszczędnościach w SEO?

Jako bloger, nie musisz myśleć o SEO. SEO jest kluczem do rozszerzenia bazy odbiorców i upewniając się, że Twoja strona dostaje zainteresowanie na jaką zasługuje. Niestety, choć wielu blogerów popełnia kilka prostych błędów, jeśli chodzi o SEO, które mają poważne konsekwencje. Być może brakowało Ci niektórych wpisów, które mogą łatwo napędzać Twój ranking w górę o kilka oczek. Tak więc, spójrzmy na niektóre z najlepszych sposobów, aby zwiększyć swój SEO, że mógłbyś o tym zapomnieć i kilka błędów, których zdecydowanie chcesz uniknąć.

 

Treść jest królem, jeśli masz prawo do korony

 

Być może słyszałeś to zdanie już wcześniej. Faktycznie pochodzi od technologicznej supergwiazdy – Billa Gatesa, i jest bardzo popularne wśród blogerów. Nie jest to zaskakujące, ponieważ większość ludzi rozpoznaje treść jako jeden z najważniejszych czynników rankingu. Ważne jest jednak, aby pamiętać, że treść jest skuteczna tylko wtedy, gdy jest wysokiej jakości.

 

Pokusa polegałaby na tym, aby wypełnić Twoją witrynę śmieciową zawartością, która jest szybka lub łatwa, i mieć nadzieję, że będzie to miało wpływ na Twoją pozycję w rankingu. Możesz zobaczyć niewielki, krótkotrwały wpływ na Twoją rangę, ale to szybko zniknie po tym, jak zostaniesz ukarany przez Google. Doprowadzi to do długiej, trudnej drogi do naprawy, której najlepiej całkowicie uniknąć.

 

Najlepszą analogią do treści jest fast food w porównaniu z domowym posiłkiem gotowanym w domu. Szybkie jedzenie może początkowo smakować wyśmienicie i jest tanie, ale posiłek przyrządzony w domu prawdopodobnie wypełni Cię na dłużej. Więc nawet jeśli wymaga to większego wysiłku, to na pewno się opłaca. Innymi słowy, poświęć więcej czasu i wysiłku na treści, a nie będziesz tego żałować.

 

Gospodarz stawia sobie za cel największą ilość ruchu

 

Ważne jest, że jesteś gospodarzem blogu lub strony internetowej. Nie hostingu witryny i zamiast pełnego dostępu do serwera, będziesz miał ograniczony poziom kontroli. Nieudane hostowanie witryny jest jak wynajem mieszkania. Tak, przestrzeń jest technicznie twoja, ale jesteś ograniczony w sprawie zmian, które można dokonać, a jeśli spróbujesz zrobić zbyt wiele, będziesz mieć problemy.

Zobacz również:  Czym jest AdWords Call Tracking?

 

Niepowodzenie w prowadzeniu bloga doprowadzi w końcu do problemów zarówno z prędkością, jak i wydajnością. Obie odgrywają rolę w określaniu rankingu, i obie zapewnią, że klienci klikają, nawet zanim się załaduje. Jeśli witryna zabiera więcej niż kilka sekund, aby się załadować to już nie żyje.

 

Dobrą wiadomością jest to, że hosting jest tanim i prawdopodobnie jednym z najmniejszych rachunków jaki trzeba będzie opłacić, gdy prowadzisz profesjonalny blog.

 

Uzyskaj bezpieczne etykiety na blogu

 

Być może słyszałeś o przejściu z HTTP do HTTPS. Przełączenie na HTTPS zaszyfruje Twoją stronę i zapewni, że wszystkie informacje przesyłane za jej pośrednictwem są bezpieczne. Strony HTTPS są również faworyzowane przez algorytm Google, więc na pewno chcesz dokonać tej zmiany.

 

Ale to nie chodzi tylko o uzyskanie przyrostu SEO. Musisz unikać rankingu handicapu. Teraz, jeśli Twój blog nadal działa na HTTP, będzie oznaczony jako niebezpieczny w Google Chrome z nieprzyjaznym czerwonym symbolem ostrzegawczym w pasku wyszukiwania.

 

Sondaże sugerują, że ponad 80 procent użytkowników będzie klikać poza witryną, jeśli zobaczą ten symbol. To problem, ponieważ około 1 miliard użytkowników preferuje Chrome nad innymi wyszukiwarkami. Dobrą wiadomością jest to, że problem jest prosty do naprawienia, więc migracja bloga może być bezbolesne i bezproblemowe.

 

Nie tylko optymalizuj zawartość, optymalizuj wszystko

 

Kiedy właściciele stron internetowych myślą o optymalizacji, prawie natychmiast przechodzą do głównej części ich treści. Dlatego dostajesz artykuły z 20 różnymi linkami, a słowo kluczowe stokrotnie zapakowane. Nie tylko jest to niebezpieczne dla kampanii marketingowej, ale również nie jest to skuteczne. Brakuje Ci ogromnej ilości informacji na Twojej stronie, które również muszą być zoptymalizowane.

 

Nagłówki i tytuły artykułów muszą być zoptymalizowane, meta opisy i wiele więcej. Wszelkie informacje dodane do witryny powinny mieć słowo kluczowe, które są ukierunkowane co najmniej raz.

Zobacz również:  Content Marketing — zainteresuj klienta wpisami i tekstami

 

To samo dotyczy zdjęć. Możesz zoptymalizować wszystkie zdjęcia, które dodajesz do swojej strony. Zdjęcia, które dodajesz nie będą się ładować na każdą wyszukiwarkę lub urządzenie. Kiedy tak się stanie, pojawi się tekst alt. Można to zoptymalizować podczas edycji bloga i upewnić się, że można uzyskać korzyści SEO w ten sposób.

 

Pozbyć się tych płatnych linków

 

Możesz pomyśleć, że płatne linki są świetnym, łatwym sposobem, aby podnieść swój ranking SEO. Nie tak szybko jednak, bo Google nie widzi tego w ten sposób. Google widzi płatne linki jako sposób na sztuczne zwiększenie rankingu, co będzie skutkować karą. To czarny kapelusz taktyka, a zamiast tego, należy używać białych opcji kapelusza, takich jak budowanie zawartości.

 

To nie będzie się sprzedawać

 

Prawdopodobnie wierzysz, że po dodaniu pięknego, genialnego artykułu na blogu, praca jest zakończona. Wkrótce dostaniesz dużo zainteresowania, setki akcji i tysiące kliknięć, prawda? Źle, bo za treści, zwłaszcza na młodej domenie nie dostaniesz nic z tego bez promocji.

 

Aby promować treść, można spróbować różnych strategii. Możesz chcieć dotrzeć do klientów lub wywrzeć wpływ na media społecznościowe lub skontaktować się z podobnymi stronami, które mają tego samego konsumenta docelowego, ale nie są konkurentami. Zasadniczo, trzeba upewnić się, że są link do budowania, uzyskanie połączenia witryny z innymi obszarami sieci, które mogą pomóc wzmocnić twoją markę. Zamieszczanie wpisów przez gości jest kolejnym przykładem tego, który z pewnością należy wziąć pod uwagę.

 

Publikacje od gości mogą wzbudzić zainteresowanie czytelników innego bloga i miejmy nadzieję, że przyciągnąć ich do Państwa. Byłbyś zaskoczony, jak wiele blogów i stron internetowych jest zainteresowanych współpracą. Pamiętaj, że pracują w tym samym celu, co Ty. Jeśli możesz im pomóc, a oni mogą pomóc tobie, to jest to wygrana dla obu stron.

 

Korzystając z tych informacji, można łatwo wzmocnić swoją strategię SEO blogowania.