Biznes

Tworzenie wizytówek

Na przestrzeni lat wiele się zmieniło w świecie biznesu. Pracujemy więcej w domu, mniej z nas nosi garnitury i sukienki, a coraz bardziej zróżnicowana siła robocza sprawia, że biznes staje się bardziej interesujący i silny niż kiedykolwiek wcześniej. Ale niektóre rzeczy nigdy nie wychodzą z mody, a w biznesie jest kilka klasycznych elementów, które prawdopodobnie nie zmienią się w najbliższym czasie. Jednym z nich jest wizytówka – zwodniczo proste i niewiarygodnie wydajne narzędzie sieciowe.

Wizytówki wciąż mają znaczenie

Wizytówki były niegdyś kluczowym narzędziem w kontaktach z potencjalnymi klientami i innymi profesjonalistami – i nadal są! Wizytówki nie są zastępowane przez rzeczy takie jak osobista profesjonalna strona internetowa lub profil LinkedIn, ale działają w harmonii z tymi rzeczami, tworząc bardziej imponujące wrażenie ogólne. Nowoczesne wizytówki będą zawierać tradycyjne numery telefonów i (czasami) adresy, ale teraz prawdopodobnie będą zawierać adresy URL stron internetowych i obsługę kont w mediach społecznościowych. Te nowinki są znakiem tego, jak wizytówki dostosowały się do naszego współczesnego świata, a nie są zastępowane przez nowe metody nawiązania kontaktów.

Wzory i oczekiwania

Wizytówki są wciąż na wyciągnięcie ręki, ale się zmieniły. Zmiany te wykraczają poza wyżej wymienione włączenie rzeczy takich jak adresy URL stron internetowych. Same wizytówki ewoluowały, zrywając z tradycjami starej szkoły i uzbrajając swoich posiadaczy w nowe sposoby wyróżniania się z tłumu. Istnieją wizytówki, które wymykają się prostokątnemu kształtowi starej szkoły na rzecz czegoś bardziej unikalnego, jak wizytówki, które się oświetlają, wyskakujące wizytówki, a nawet wizytówki, które mogą służyć jako pamięć USB.
Oczywiście, gdy przychodzi czas, aby zamówić własne wizytówki, będziesz chciał dokładnie przemyśleć, co i jak. Pamiętaj, aby wziąć pod uwagę swój zawód, osobowość i cele. Jeśli jesteś ekspertem finansowym w całym biznesie szukającym pracy, klientów lub kontaktów w tradycyjnej przestrzeni, to będziesz patrzeć na klasyczne prostokątne karty z kwadratowymi rogami, ciężkim papierem i klasycznymi czcionkami. Jeśli jesteś świeżo upieczonym człowiekiem w nowatorskim sektorze technologicznym o nienagannej reputacji, będziesz bardziej skłonny do zabawy takimi rzeczami jak kształt, kolor i czcionka.

Łatwe zamawianie wizytówek

Bez względu na to, jaki kierunek wybierzesz, należy pamiętać, że uzyskanie wizytówek na wysokiej jakości jest teraz bardziej przystępne niż kiedykolwiek. To dlatego, że istnieją sprawdzone miejsca, aby uzyskać wizytówki online. Eksperci zalecają również, aby zidentyfikować lokalnych dostawców w celu uzyskania najwyższej jakości usług i tak aby kontakt z przedstawicielem działu obsługi klienta był łatwy do osiągnięcia w razie potrzeby.
Tworzenie i zamawianie idealnej wizytówki może być szybkie i łatwe, ale upewnij się, że sprawdzasz i weryfikujesz swoją wizytówkę dwukrotnie. Podczas gdy wizytówki są dość przystępne cenowo, to nadal będzie frustrujące, gdy okaże się, że zamówiłeś setki karteczek, które zawierają błędne imię i nazwisko lub niewłaściwy numer telefonu.

Jak używać wizytówek


Z wizytówkami w zasięgu ręki, będziesz więcej niż gotowy na kolejne wydarzenie branżowe. Dopasuj wizytówki do istniejących zwyczajów biznesowych: przekonasz się, że ułatwiają one wymianę informacji kontaktowych, gdy przychodzi czas na wymianę informacji. Ponadto, można łatwo dać dodatkową kartę lub dwie dla kogoś, kto może być w stanie przekazać je wraz z innymi potencjalnymi kontaktami. Upewnij się tylko, że, jak zawsze, Twoja komunikacja jest przyjazna i nie czuje się natarczywy lub wymagający.
Biznesowe mody przychodzą i odchodzą, ale wizytówki są tutaj, aby być. Stwórz własne i przyzwyczaj się do korzystania z nich. Należy zauważyć, że są one dużą pomocą w nawiązywaniu kontaktów z rówieśnikami, potencjalnymi klientami i pracodawcami.

Dodaj komentarz