BiuroBiznes

Długopisy firmowe – jak wybrać?

fot. pixabay.com

Długopisy to takie akcesoria biurowe, które niezbędne są w każdej firmie, niezależnie od jej specjalizacji. Warto mieć je również w samochodzie, torebce lub wewnątrz notesu. To sprawia, że długopisy firmowe są jednym z najskuteczniejszych sposobów reklamy firmy.

Stylowe długopisy reklamowe – dlaczego warto?

Stylowe długopisy reklamowe firmy są użyteczne i uniwersalne. Wystarczy przypomnieć sobie, jak często korzysta się z długopisów w pracy lub też w życiu prywatnym. Dzięki temu są one pod ręką obecnego lub potencjalnego klienta przez cały czas. W takich sytuacjach logo firmy znajdujące się na długopisie symbolizuje jej profesjonalizm i otwartość na życzenia kontrahenta.

Długopisy reklamowe to oznaka poszanowania stałych klientów

Gadżety reklamowe, takie jak długopisy to również sposób na subtelne podziękowanie klientom za owocną współpracę. W ten sposób mogą się poczuć docenieni przez kontrahenta, co z pewnością wpłynie na kolejne transakcje i ogólne stosunki pomiędzy przedsiębiorstwami.

Długopisy z logo to pośrednia reklama firmy

Długopisy to reklama skierowana nie tylko do klientów nimi obdarowanymi, ale również do innych osób. Logo firmy widoczne jest zawsze, gdy klient posługuje się długopisem. Dodatkowo jest to taki gadżet, z którego mogą skorzystać jego współpracownicy czy znajomi, a więc kolejni potencjalni kontrahenci. Dlatego też, jeśli długopis z logo zostanie podarowany w celu podziękowania za dotychczasową współpracę, będzie on w dalszym ciągu reklamował firmę.

Stylowe długopisy reklamowe – jak wybrać?

Bardzo istotnym elementem reklamy firmy jest wybór odpowiednich gadżetów reklamowych. Wybierając długopisy z logo, warto zwrócić uwagę na kilka istotnych szczegółów.

Tanie długopisy reklamowe

Tego rodzaju gadżety to najczęściej długopisy reklamowe wykonane z tworzyw sztucznych. Niska cena takich długopisów sprawia, że można zakupić większą ich ilość, mieszcząc się w budżecie firmy przeznaczonym na reklamę. Długopisy reklamowe plastikowe sprawdzą się na różnego rodzaju targach, wystawach, a także na recepcji firmy, czyli wszędzie tam, gdzie wydaje się ich najwięcej.

Trwałe długopisy reklamowe

Kolejnym rodzajem gadżetów prezentujących firmę są trwałe długopisy reklamowe metalowe. Ich cena jest nieco wyższa, jednak stoi za nią jakość materiałów, a zatem również dłuższy czas używania. Metalowe długopisy z logo świetnie sprawdzą się dla wieloletnich, stałych klientów. Będą również idealnym podarunkiem dla kontrahentów w trakcie prezentacji handlowej czy finalizowania korzystnej transakcji.

Jaki kolor długopisów reklamowych wybrać?

Kolejną, niezwykle ważną cechą gadżetów reklamowych jest ich wygląd. W przypadku długopisów firmowych największe znaczenie będzie miał ich kolor. Powinien być on wybierany zawsze na podstawie kolorystyki logo – celem długopisów reklamowych jest bowiem wywołanie skojarzenia z firmą. Warto wybierać takie barwy długopisów, które będą dopasowane do logo, a jednocześnie je podkreślą. Nie należy wybierać podobnych do siebie kolorów, które na palecie barw znajdują się obok siebie, gdyż wówczas nadruk będzie słabo widoczny. Na długopisy reklamowe świetnie sprawdzają się kolory stonowane, pod warunkiem, że nie zlewają się z barwami logo.

Dodaj komentarz